My Blog List

Thursday, August 25, 2011

lama tak main blog ni tau,, entah nak tulis apa hari ni.. nak crta pasal masa depan la.. Saya ni anak sulung dlm family.. harapan keluarga la katakan.. maklum la, anak laki seorg ja.. ikutkan hati tak nak sambung study nak sara kehidupan family.. tapi mak selalu kata, belajar la hingga menara gading, dengan kekuatan itu la sy melangkah ke Universiti dengan maklamat mau jadi seorg yg berguna dan mengubah kehidupan keluarga saya.. cuti2 ni tgk mak bapa sibuk mencari rezeki utk menyara kehidupan tersentuh hatiku melihat mereka, ditambah dgn kesihatan mereka sungguh sedih hati ini.. dalam hati berkata :" 2 tahun lagi utk menamatkan pengajian, bersabar la, saya akn mengubah kehidupan keluarga d kampung." klau saya dah habis sy akn pastikan diri ini akn mendapat perkerjaan yg baik.. saya akan jadi contoh kepada adk sy yg bongsu, org kampung sy, mak ayah sy, saudara mara sy.. nak buktikan bahawa sy stdy d USM selama 4 tahun membuahkan hasil utk masa hadapan.. tomahan n fitnah yg dilemparkan sy tolak ke tepi kerana benda cm ni tak akn sy putuskn semangat sy.. aikh, terlebih emosi lak sy ni.. t sy sambung crta la.. :)

No comments:

Post a Comment