My Blog List

Wednesday, October 7, 2009

hidup harus diteruskan..

cerita hari ini,hari ini saya terus diserang sakit kepala..saya pun tak tau kenapa??mungkin stress pasal study?mungkin juga pasal kewangan??mungkin juga pasal tarian yang telah saya belajar ne?mungkin juga pasal final exam nak dekat??
hari keadaan cm biasa jer..tiada apa yang berlaku,kelas cam biasa tapi yang paling lawak ialah business maths saya dapat 17% ja..ni lh akibat tak study..pembetulan k,bukan tidak study ba tapi sibuk dengan AKTIVITI DI USM.hahaha..
saya masih terkenang di melaka dimana saya memang tak boleh lupa dengan gelagat gila kami di sana..kepada nabil,bah,lin,jimmy,azri n sapa lagi nama perempuan satu 2,sory lupa nama..terima kasih sebab telah menghiburkan hati saya di melaka..memang best sebab kita macam pelancong bukan macam nak menari pula..
habis duit saya rm 100 untuk jalan2..bayangkan saja,makan je kejar saya setiap perjalanan dari usm ke melaka..tak lama lagi gemuk muka saya ne..pasal d UTEM,boria berjalan dengan lancar,dapat jmpa member lama 5 BAKTI 2005,nama da jaja..gembira giler jumpa da..korang tau x,saya ad kwn bru d cna..nma da ferda,cardus,wan,aufdal,lily n ros..nice to meet u..
malas mau cakap banyak,nanti ja sy kc crita lg..to be continued..

No comments:

Post a Comment